Communicatiecommissie

De communicatiecommissie van voetbalvereniging SV Oosterwolde heeft als belangrijke functie om de betrokkenheid van leden en vrijwilligers te vergroten en nieuwe vrijwilligers aan te trekken en te behouden. Daarnaast zorgt de commissie ervoor dat leden, ouders/verzorgers, sponsoren, vrijwilligers en andere stakeholders op de hoogte blijven van het laatste nieuws, evenementen en ontwikkelingen binnen de vereniging.

De communicatiecommissie zet zich in voor een positieve en open communicatiecultuur binnen de vereniging en promoot SV Oosterwolde om nieuwe leden en sponsoren aan te trekken.

Kortom, de communicatiecommissie speelt een belangrijke rol in het versterken van de verbinding tussen alle betrokkenen bij SV Oosterwolde.

Contactpersonen Telefoon E-mailadres
Gretha van der Veen   [email protected]