Contributie

Bij S.V. Oosterwolde wordt de contributie vastgesteld door de Algemene Ledenvergadering. Bij onze vereniging betaal je een jaarbedrag. Wij bieden de mogelijk dit in delen (maandelijks) te voldoen. Dat is ook de reden dat er contributie afgeschreven wordt in maanden dat er niet gevoetbald wordt.

De maandelijkse afschrijving bedraagt:

Senioren , 18 jaar en ouder € 19,50
Senioren 35+ € 14,50
JO19 / M019 € 18,50
JO17 / M017 € 15,00
JO15 / M015 € 14,25
JO13 / M013 € 14,25
JO11 / M011 € 14,25
JO9 / M09 € 13,00
Kabouters (jonger dan 7 jaar) € 11,00
Ondersteunen lid / Donateur €  3,00

Wanneer een lid zowel veld- als zaalvoetbal speelt wordt het maandbedrag met €5,00 verhoogd.

Zoals al aangegeven hanteren wij als vereniging een jaarbedrag als contributie. Dit houdt in dat je bij tussentijds opzeggen tot het einde van het boekjaar elke maand contributie blijft betalen. Dit staat vermeld in onze statuten.

Jeugdsportfonds

Het lidmaatschap van een sportvereniging kan voor mensen met een laag inkomen een zware belasting zijn. De gemeente Ooststellingwerf vindt het belangrijk dat alle kinderen kunnen sporten en is daarom aangesloten bij het Jeugdsportfonds. Op grond van deze regeling kan een bijdrage verkregen worden voor het lidmaatschap (contributie) en kleding/attributen.
De aanvraag hiervoor kan hier gedaan worden.

Contributie-achterstand

Na 2 maanden achterstand ontvangt de speler c.q. ouder/verzorger een brief met het verzoek de contributie vóór de eerste dag van de 3e maand alsnog te voldoen. Na 3 maanden achterstand wordt de speler geschorst voor het meedoen aan de trainingen en andere verenigingsactiviteiten en mag hij/zij niet meer aan wedstrijden deelnemen! De schorsing wordt pas weer opgeheven na betaling van de gehele achterstand.

Wanneer contributie-achterstand regelmatig voorkomt kan het bestuur besluiten om de contributie bij vooruitbetaling te laten voldoen! Neem bij problemen met betaling tijdig contact op met het voetbalbestuur. Terugboeking van de contributie kost de vereniging euro 0,45! Zorg er dus voor, dat er voldoende saldo op de betaalrekening staat! De kosten van terugboeking van de contributie worden de daarop volgende maand bij het desbetreffende lid in rekening gebracht!

Contributie en bijdragebetalingen op IBAN rek. NL84 RABO 0357 0879 41 t.n.v. Sportvereniging Oosterwolde. Voor vragen over de contributie kun je contact opnemen met [email protected].