Kledingsponsoren

Binnen onze vereniging hebben we diverse sposnoren voor de kleding. De algemene sponsor voor de wedstrijdkleding voor de jeugd is 123inkt en voor de senioren is dit Muta. Daarnaast hebben we ook onze eigen lijn in kleding welke door Mutasport wordt geleverd. Je kunt deze kleding via onze eigen webshop bestellen.
Naast deze kleding krijgen we soms het verzoek voor inloopshirts of andere kleding voor teams. Hiervoor hanteren wij het volgende beleid:
- De kleding moet in de clubkleuren zijn (zwart, wit, rood en/of blauw)
- Kleding moet besteld worden bij onze vaste leveranciers
- Het mag de continuïteit van verdere sponsoring van de sponsor niet in de weg staan
- Aanvragen lopen centraal via de sponsorcommissie. Het is dus niet toegestaan om op eigen houtje dergelijke zaken te regelen.