Missie en Visie

Visie SV Oosterwolde

Onze visie is het bereikbaar maken van een voetbalbeleving waarbij wij onze kernwaarden niet uit het oog verliezen. We zijn toekomstbestendig, spelen in op sociale veranderingen en bieden voetbal op een duurzame manier aan.

We beogen een actief verenigingsleven waarin iedereen zich thuis voelt en wordt gewaardeerd.

S.V. Oosterwolde heeft naast het bieden van sport een sociale functie voor Oosterwolde en de wijde omgeving. We staan midden in de samenleving en verbinden.

Missie SV Oosterwolde

Het is onze missie om zowel recreatie als prestatievoetbal te bieden en bereikbaar te maken voor jong en oud, aan iedereen die zich verbonden voelt met onze kernwaarden. S.V. Oosterwolde is een warme club waar saamhorigheid, gezelligheid en respect hoog in het vaandel staan.

Kernwaarden SV Oosterwolde

• Sportief