Sponsorcommissie

Net als bijna alle andere sportverenigingen kan ook S.V. Oosterwolde niet bestaan van alleen contributiegelden en kantine inkomsten. Sponsoring zorgt voor de noodzakelijke aanvulling om het sporten voor iedereen betaalbaar te houden en om ervoor te zorgen dat onze ambities verwezenlijkt kunnen worden.

De sponsorcommissie probeert met de missie/visie in de hand om onze vereniging en de ondernemers met elkaar te verbinden. Het is niet domweg geld overmaken, maar samen proberen we elkaar te versterken. We zoeken naar wat het beste bij een bedrijf past, in combinatie met wat de club nodig heeft.

Businessclub Samen Sterk

Tegenwoordig is netwerken niet meer weg te denken uit de samenleving. Daarom hebben wij businessclub Samen Sterk opgericht. S.V. Oosterwolde is hét middelpunt voor sponsoren uit de regio en wijde omtrek. De plek waar handen worden geschud, connecties worden gemaakt en onderhouden en natuurlijk de locatie waar we van de sportieve prestaties mogen genieten. Ook buiten het voetbalveld worden activiteiten georganiseerd die je niet wil missen.

Heb je vragen over sponsoring of belangstelling om hier eens over van gedachten te wisselen? Laat het ons weten via [email protected] en wij nemen graag contact met je op.

Contactpersonen Telefoon E-mailadres
Johan Krans   [email protected]