Seizoensafsluiting BBQ

29 mei 2022 21:30

Zaterdag 4 juni zal er een BBQ worden georganiseerd ter afsluiting van het seizoen!

Afgelopen week ontvingen we steeds meer aanvragen van teams om een gezamenlijke BBQ te kunnen houden. Men zou dan ook graag gebruik willen maken van de kantine. Omdat we bijna aan het einde van het seizoen zitten, zal de kantine straks ook weer gaan sluiten. Om niet allerlei extra vrijwilligers in te hoeven zetten om hierbij te ondersteunen, hebben we ervoor gekozen om aanstaande zaterdag één grote BBQ voor iedereen te organiseren. We realiseren ons dat dit erg kort dag is, maar hopen toch op een grote opkomst!

Iedereen is van harte welkom; van jong tot oud, ouder, begeleider, vrijwilliger of speler. Voor volwassenen vragen we een bijdrage van €7,50 voor de BBQ en voor de kinderen € 5,-. Dit kun je ter plekke afrekenen. Wel willen we je vragen om voor woensdag aan te geven met hoeveel mensen je wil komen. Dit doe je door op het plaatje hieronder te klikken. Dit i.v.m. de inkoop voor de BBQ.

Meld je eenvoudig aan via onderstaande afbeelding:

SVOOSTERWOLDE_BBQ.png

We beginnen vanaf 17:00 uur met de BBQ. Het kan een groot feest worden omdat het 2e periode-kampioen kan worden en als het 1e een goed resultaat haalt in Delfzijl, dan handhaven zij zich in de 2e klasse! Het 1e sluit na de uitwedstrijd aan bij de BBQ. Om 19:30 komt er nog een zanger in de kantine!!

Lijkt het je leuk om die avond te helpen achter de bar, bij de entree of achter de BBQ.......laat het dan even weten aan Niels (06-30399509)

Tot zaterdag!