Vacature penningmeester niet ingevuld

18 maart 2024 20:00

Als er zich binnen korte termijn niemand meldt voor de functie van penningmeester, dan bestaat er een grote kans dat onze vereniging er geen meer heeft vanaf begin april!

Op dit moment vervuld Fedde-Jan Schraa nog de functie van penningmesster voor onze vereniging. Op de laatset ALV heeft hij aangegeven dat willen stoppen omdat het voor hem niet meer te combineren is met zijn huidige werk. Er is een vacature opgesteld en deze is begin februari gedeeld. Helaas heeft zich nog niemand gemeld voor deze functie. Er bestaat hierdoor een kans dat onze vereniging vanaf april geen penningmeester meer heeft! En dat is een erg kwalijke zaak! We hopen dan ook dat er met deze laatste oproep toch nog mensen gaan opstaan en zich willen melden. Heb je de oorspronkelijke oproep gemist? Hieronder nogmaals de vacature.

Ben je goed met cijfers en heb je affiniteit met voetbal? Dan is S.V. Oosterwolde op zoek naar jou! Wij zijn een actieve en gezellige voetbalvereniging en zoeken een nieuwe penningmeester om ons bestuur te versterken. Als penningmeester ben je verantwoordelijk voor de financiële huishouding van onze vereniging. De belasting is ongeveer 2 tot 3 uur per week.

Wat ga je doen?

• Verrichten van betalingen.
  • Boeken van circa 1300-1400 bankmutaties per jaar. Dankzij onze vaste leveranciers kunnen veel boekingen automatisch ingesteld worden.
  • Verzorgen van de BTW-aangifte voor de sponsoring en kantine. De aangifte voor de kantine wordt jaarlijks gedaan vanwege de complexiteit.
  • Opstellen van de jaarrapportage voor de Algemene Ledenvergadering (ALV).
  • Jaarlijks verzenden van sponsorfacturen via het programma Sponsit, waarin ook contracten en overige afspraken zijn opgenomen.
  • Beheren van het budget en het boeken van bankmutaties in Sportlink, een systeem dat ook gebruikt wordt voor de ledenadministratie en direct gekoppeld is aan de KNVB.

Meer weten? Check de hele vacature hier.

Ben je enthousiast geworden en herken je jezelf in dit profiel? Of wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Fedde-Jan Schraa via mail [email protected]

Wij zien uit naar je reactie!