Na 17:00 uur sportpark dicht

28 november 2021 16:45

Afgelopen vrijdag is er op de persconferentie van de overheid verteld dat sporten na 17:00 uur tijdelijk niet meer mag.

Vandaar dan ook dat wij genoodzaakt zijn om het sportpark vanaf 17:00 uur dicht te doen. Trainingen en eventuele wedstrijden zijn na die tijd dus niet meer mogelijk. Voor sommige trainers is het een mogelijkheid om wellicht voor 17:00 uur te gaan trainen. Maar vanwege werk of andere verplichtingen is dit natuurlijk niet voor iedereen mogelijk. Ook daarvoor vragen wij begrip van iedereen.
Omdat er in de avonden niemand aanwezig is, zal ook de kantine doordeweeks niet geopend zijn.
Wat er precies met de rest van de competitie zal gebeuren en de nog geplande wedstrijden weten wij op dit moment ook nog niet. De KNVB is daarover in gesprek met de overheid en zal spoedig komen met een bericht.
We snappen dat dit niet de ideale situatie is en dit is ook niet wat wij als vereniging willen. Maar het is even niet anders. Wij vinden als vereniging dat ook wij onze verantwoordelijkheid moeten nemen en deze richtlijnen dienen te volgen.

Het bestuur,
Klaas, Hendrik, Fedde Jan, Gerlof, Maarten en Niels