Rabo ClubSupport

7 oktober 2021 19:45

Ook wij doen weer mee met Rabo Clubsupport, een initiatief van de Rabobank om lokale verenigingen financieel een steuntje in de rug te geven.

Van 4 t/m 25 oktober kunnen alle leden van de Rabobank stemmen op initiatieven van verenigingen, waaronder die van onze voetbalvereniging. Wij willen jullie dan ook vragen om onze club te steunen door tijdig op ons te stemmen. Je kunt dit doen via de website van de Rabobank of via de Rabboank app. Zoek S.V. Oosterwolde op in de lijst en breng je stem op ons uit! Vraag ook familie, vrienden en kennissen om mee te helpen, want elke stem telt mee!

Voor meer informatie kun je kijken op rabobank.nl/clubsupport of in de Rabobank app.

Alvast bedankt voor je steun!