Vrijwilliger Jan Tjassing overleden

24 juni 2020 12:00

Afgelopen zaterdag, 20 juni j.l., is onze vrijwilliger Jan Tjassing na een periode van ernstig ziek zijn toch nog plotseling op 77 jarige leeftijd overleden.

Jan is vele jaren als vrijwilliger actief geweest binnen de Voetbalvereniging DIO, als jeugdleider, bestuurslid, adm. van de kantine en bestuurslid van de Stichting Sportaccommodatie Oostenburg.

Daarnaast regelde Jan ook nog vele zaken op financieel gebied voor onze vereniging, zoals o.a. subsidieaanvragen en zorgde hij voor de verslagen in de krant bij de thuiswedstrijden.

Het laatste jaar is Jan intensief bezig geweest met de totstandkoming van de fusievereniging S.V. Oosterwolde.

Als Voetbalvereniging DIO zijn wij Jan heel veel dank verschuldigd voor zijn vele werk, hij stond altijd klaar voor onze vereniging. Wij gedenken hem dan ook als een zeer gewaardeerde vrijwilliger en wensen Jannie, de kinderen en kleinkinderen veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Bestuur, leden en vrijwilligers/sters Voetbalvereniging DIO

Bestuur, leden en vrijwilligers/sters Supportersvereniging Voetbalvereniging DIO

Bestuur en leden Sportvereniging DIO Oosterwolde ( Omni ).