De OldStars van SV Oosterwolde gaan van start!

4 april 17:00  Op vrijdagochtend 12 april, aanvang 10.00 uur vindt de aftrap plaats van het OldStars Walking Football bij SV Oosterwolde. Die ochtend zal er, na een korte introductie en onder het genot van een kop koffie of thee, onder deskundige leiding worden begonnen met het actief beoefenen van deze sterk in populariteit toenemende tak van sport.meer »

Vacature penningmeester niet ingevuld

18 maart 20:00  Als er zich binnen korte termijn niemand meldt voor de functie van penningmeester, dan bestaat er een grote kans dat onze vereniging er geen meer heeft vanaf begin april!meer »

Ledenvergadering Supportersvereniging