Update SV Oosterwolde

18 juni 2020 12:30

Zoals beloofd willen we iedereen graag op de hoogte houden van alle zaken waar we op de achtergrond mee bezig zijn om er voor te zorgen dat we straks met S.V. Oosterwolde een mooie start kunnen maken.

In de afgelopen weken is er keihard gewerkt door een grote groep vrijwilligers om veel zaken voor elkaar te krijgen.

Zo is er een groep geweest die vandaag is begonnen met de spullen vanuit de Griffioen kantine te verhuizen naar de (nu nog) DIO kantine; wordt er een plan gemaakt hoe de nieuwe kantine er van binnen en buiten uit moet komen te zien; zijn er acties uitgezet om het hele complex aan te passen naar de nieuwe stijl van SV Oosterwolde en is de nieuwe sponsorcommissie druk bezig om met bestaande en nieuwe sponsoren in gesprek te zijn om te laten zien wat we straks te bieden hebben.

Nieuwe idealingen

De nieuwe TC is druk bezig om alle teamindelingen rond te maken en deze zullen dan ook over een week bekend worden gemaakt. De indelingen zullen daarna gepubliceerd worden.

Kleding jeugd SV Oosterwolde

De komende drie jaar speelt de hele jeugd weer in wedstrijdkleding van onze jeugdsponsor 123-inkt. Alle wedstrijdkleding is inmiddels ingeleverd en in augustus krijgen we weer allemaal een nieuw tenue:

shirt_jeugd.PNG

Kleding Senioren SV Oosterwolde

Voor alle senioren teams  (zaal, dames, heren (selectie) en g-teams) hebben we echter een nieuwe kledinglijn. Muta zal de nieuwe kledingsponsor worden en het shirt zal er als volgt uit komen te zien:

Wij zijn erg trots op het resultaat en kunnen niet wachten om de teams er straks in te zien spelen.

shirt_senior.PNG

Installatie beregeningssysteem

Komende week zal de gemeente een beregeningssysteem laten installeren zodat straks alle velden het hele jaar door goed van water kunnen worden voorzien. Hierdoor hopen we dan ook dat het mogelijk is om in augustus weer lekker met z’n allen te gaan voetballen op mooie groene velden.

Mocht je graag mee willen helpen, mee willen denken of heb je een geweldig idee voor SV Oosterwolde…..

Laat het ons vooral weten!!!!!