We hebben een eigen ClubApp

9 september 2021 19:15

Wist je dat S.V. Oosterwolde een echte eigen app heeft waarop je jouw favoriete team(s) binnen de club kan volgen? Deze app kun je direct gebruiken om het laatste nieuws, afgelastingen, programma en meer te bekijken van je favoriete team.

De VoetbalAssist ClubApp voor S.V. Oosterolde is beschikbaar; hiermee kun je nieuws, programma, uitslagen en standen ook op je tablet of mobiel bekijken. Een belangrijke functie is dat je via Push Meldingen als eerst word geinformeerd over afgelastingen!

Android gebruikers downloaden hem hier:  Android

Apple gebruikers downloaden hem hier:  Apple

Wanneer je de app voor het eerst opstart word je gevraagd om de clubnaam in te vullen. Als je hier voor "S.V. Oosterwolde" kiest, heb je vervolgens alle informatie van onze club in handbereik. Daarnaast kan je push berichten ontvangen omtrent algemene zaken, afgelastingen (favoriete team) etc. Dit is allemaal zelf in te stellen bij instellingen. Stel bij favoriete teams jouw team in om Push meldingen te ontvangen zoals afgelastingen.

voetbal_app.png

Iedereen veel plezier met de app!