123inkt.nl ook de komende drie seizoenen Hoofdsponsor Jeugd

16 mei 2023 12:00

Hoofdsponsor Jeugd 123inkt.nl blijft ook de komende drie seizoenen verbonden aan SV Oosterwolde. De marktleider in de online verkoop van inktcartridges, toners en papier steekt daarom vanaf komend seizoen opnieuw alle jeugdleden in compleet nieuwe outfits.

Secretaris Niels Moelard kijkt uit naar de komende jaren: ''Al sinds 2017 zijn we trots op onze sponsor 123inkt.nl die er voor zorgt dat al onze jeugdteams er super mooi bijlopen. Elke zaterdag is het weer een genot om alle teams in de presentatiepakken en in onze eigen unieke wedstrijdtenue te zien spelen. Gelukkig hebben we voor de komende drie jaren de samenwerking mogen verlengen.’’

Ook Vincent Coulier (Accountmanager Sponsoring van 123inkt.nl) is blij dat de samenwerking opnieuw is verlengd: ''Samen met de betrokkenen is de afgelopen maanden hard gewerkt om weer te komen tot een prachtige kledinglijn voor alle jeugdleden. Vanaf komend seizoen loopt iedereen er weer prachtig bij en kunnen we samen gaan voor drie mooie sportieve jaren!’’

Nieuwe kledinglijn
In de afgelopen maanden is er hard gewerkt om de kledinglijn voor komend seizoen weer te vernieuwen. Het shirt is voorzien van prachtige details en de presentatiepakken en tassen zijn compleet vernieuwd. Op 27 mei volgt de onthulling van deze nieuwe kledinglijn en zal de complete set (wedstrijdtenue, presentatiepak en voetbaltas) in onze shop te bewonderen zijn. Aan de start van het nieuwe seizoen zullen alle jeugdleden vervolgens hun nieuwe kledingpakket in ontvangst kunnen nemen.