Kaarten voor Leekster Voetbalgala

3 januari 2023 19:00

Aanstaande zaterdag 7 januari is het dan zo ver; het team van SV Oosterwolde die meedoet aan het Leekster Voetbalgala speelt de finaleronde. Hiervoor hebben we 50 kaarten kunnen reserveren.

Na 3 avonden A-toernooi wedstrijden, zijn er 8 overgebleven ploegen door naar de finale-ronde op zaterdag 7 januari. Natuurlijk zit ons team daar ook bij. Bjorn Wagenaar en Jordi Linneman maken ook nog kans om de topscorer van het toernooi te worden!

WhatsApp_Image_2022-12-26_at_15.16.57.jpeg

Nu hebben wij als vereniging 50 kaarten kunnen reserveren voor liefhebbers om hierbij aanwezig te zijn. De wedstrijden beginnen zaterdag om 18:10. Meer info kun je vinden op www.lvgala.nl
Kaarten kun je via whatsapp bestellen bij Wouter Hiemstra (06-22236898). Ze kosten € 7,- p.p en je mag er max 4 p.p. bestellen. Afhalen van de kaarten kan op donderdagavond tussen 19:30 en 20:00 uur. Geef in je bericht ook even aan of je met de bus zou willen gaan. Bij voldoende animo gaan we die regelen.

Zet hem op mannen!