Stand van zaken opstarten SV Oosterwolde

18 juni 2020 12:00

Via deze weg willen we alle leden en geïnteresseerden op de hoogte houden van wat er allemaal speelt met betrekking tot de oprichting en start van SV Oosterwolde. Vanaf 1 juli aanstaande zal het dan zover zijn, dan start officieel de nieuwe vereniging onder de naam S.V. Oosterwolde. Maar om goed van start te gaan, moet er veel gebeuren. Op dit moment zijn er achter de schermen al veel mensen zeer actief om er straks voor te zorgen dat we meteen goed beginnen. Iedereen kan zich vast wel voorstellen dat er veel te doen is.

Zo zijn we nu druk bezig om straks een mooie nieuwe website te krijgen. Op dit moment zijn dat er nog 3 (Dio, Griffioen en van JVO) en straks hebben we 1 site waar alles samenkomt. Ook andere social media kanalen worden gemaakt om straks iedereen via verschillende kanalen op de hoogte te houden van alles wat er speelt op en rond de vereniging.

Installatie beregeningsinstallatie
De gemeente gaat in de komende paar weken een complete beregeningsinstallatie installeren op alle velden. En daar zijn we erg blij mee. Hierdoor worden de velden automatisch gesproeid op de momenten dat dit nodig is. Daarmee gaan we er van uit dat de velden er straks in augustus fantastisch bij liggen.

Sponsorcommissie
Er is een sponsorcommissie opgesteld en die zijn nu druk bezig om bestaande en nieuwe sponsoren te spreken om te zien wat zij voor de vereniging willen gaan betekenen. We hebben mooie plannen en ambities, maar daar kunnen we natuurlijk wel ondersteuning bij gebruiken.

Wedstrijdkleding
In augustus krijgen we voor de jeugd weer nieuwe wedstrijdkleding van 123-inkt. Maar voor alle andere kleding hebben we een nieuwe kledingleverancier en sponsor; Muta uit Leeuwarden. Naast alle wedstrijdkleding voor de senioren, dames, zaal en g-voetbal, zal Muta ook alle andere nieuwe kleding gaan verzorgen; hoodies, jassen, trainingskleding, tassen, etc etc etc. Hiermee krijgen we een compleet eigen en unieke kledinglijn die iedereen straks kan gaan dragen. Op dit moment worden er ontwerpen gemaakt en zodra deze klaar zijn, laten we die natuurlijk graag aan iedereen zien. We hebben Sjouke van der Heide bereidt gevonden om ons hierin te ondersteunen en dat zal betekenen dat iedereen straks de kleding in hun winkel kan gaan zien en passen. Vervolgens kun je dan alles op onze nieuwe site gaan bestellen.

Ook worden er plannen gemaakt en acties uitgezet om de hele uitstraling van de gehele accommodatie aan te passen aan onze nieuwe SV Oosterwolde stijl. Er is al een eerste stap gezet in de (nu nog) DIO kantine, maar dat zal straks nog veel verder gaan.

Ook zijn we in gesprek met de gemeente om te kijken of we extra kleedkamers kunnen realiseren. Dit is natuurlijk geen kleine onderneming, dus we verwachten niet dat dit al bij de start van het nieuwe seizoen klaar is.

Technische zaken
Wat betreft de technische zaken is het zo dat er nieuwe trainers zijn aangesteld voor het eerste een tweede elftal. Daarnaast zijn er nieuwe mensen toegetreden in de TC om een goed en uitgebreid beleidsplan te maken voor iedereen (jeugd, senioren, dames, zaal en g-voetbal). Want met SV Oosterwolde willen we iedereen een goede voetbalbeleving bieden.

SV Oosterwolde ondersteunen?
Iedereen kan zich vast voorstellen dat we met al deze zaken druk zijn, maar dat we hiervoor echt ook nog heel veel mensen kunnen gebruiken om ons te ondersteunen. Dus wil je helpen, heb je een goed idee, of wil je meedenken….laat het ons vooral weten!

Fusiebestuur SV Oosterwolde